המאסטרמיינד הרישמי - נבחרת היזמים!!!

הקטע הבא נחתך מאחד המפגשים ,  תנסו לקרוא בין השורות כמה זה חשוב השילוב של צד שבא לשפר את עצמו , בתוספת יזמים שרק רוצים לעזור , ואיך ביקורת שמגיעה ממקום טוב נשמעת

למה אני צריך את זה?

חשוב לי להסביר , 100% מהאנשים שהגיעו לנבחרת היזמים למאסטרמיינד שלנו , יצאו מופתעים ברמות.

הם יצאו מופתעים העוצמה של להיות עם אנשים בעלי אנרגיה של עזרה הדדית שכל אחד רוצה להרים אחד את השני , ואם ראיתם את הסרטון איך אחד החברים אמר הגעת למשפחה , ולמרות שהחברים מתחלפים מידי פעם , זה משפחה!

הסיבה שאתה צריך את זה כי להיות מוקף ביזמים שרוצים בטובתך יוצר אנרגיה מטורפת , בגלל שכל שבוע יש מומחה אחר שהייתה משלם אלפי שקלים לפעמים לפגוש ולדבר איתו יותר ערך היסטרי , שאתה שומע על הקשיים ופתרונות של אחרים זה יוצר תובנות ששוות מלא כסף!

תגובות רנדומליות מקבוצה הסגורה

אוקיי , אפשר קצת פרטים טכניים?

ברור שאפשר! המאסטרמיינד הזה לא מיועד למתחילים , המטרה של המאסטרמיינד הזה להיות אבן שואבת ליזמים בצמיחה שהולכים להביא מוטיבציה אדירה או יזמים ותיקים שהולכים לחוות תבונות , ללמוד דברים חדשים שיעזרו להם אישית ומקצועית.

המחיר הינו 799 ש”ח (כולל מע”מ) הוא מינימלי לעומת הערך העצום שיקבלו יזמים בשלבים האלה , אם תשוו את זה לייעוץ עסקי זה פחות ייעוץ עסקי ברמת השעה שתעשו , ומניסיון זה עולה על הרבה ייעוצים עסקיים מניסיון.

המפגשים בימי ראשון שעתיים שלמות בזום 21:00-23:00 שתמיד רוצים להשאר עוד , ישנה קבוצת טלגרם סגורה וגם מארגנים מפגש פיזי כל 3 חודשים לערך.

תמונות מהמפגש הראשון!

דילוג לתוכן