מה זה שרת פרוקסי (proxy) ומה היתרונות של פרוקסי 4G

מה זה פרוקסי?

לפני שנדבר על היתרונות של פרוקסי 4G, בואו נבין רגע מה זה בעצם שרת פרוקסי. פרוקסי הוא שרת שתפקידו להוות גורם מתווך בינך לבין האינטרנט. זאת אומרת, שכל תעבורה של נתונים שיוצאת או נכנסת למחשב עוברת עוד תחנה בדרך. תחנת הביניים הזאת מנתבת אותך אל האינטרנט וכך בעצם מזדהה בפני האינטרנט במקומך.

למה דווקא פרוקסי 4G?

ישנם צרכים שונים ומגוונים לפרוקסי. לדוגמא, אנשים יכולים להשתמש בפרוקסי כדי לבצע פעולות אוטומטיות ברשת. עסקים רבים משתמשים ביכולת הזאת כדי לנטר ולהוציא מידע באופן קבוע מאתרים מתחרים באמצעות מערכת אוטומטית ומבלי להיחסם. מכיוון שתעבורת הרשת נשלחת קודם לשרת הפרוקסי, כתובת הרשת ((IP שבאמצעותה מזדהים בפני רשת האינטרנט תהיה שונה וכך אפשר לאמץ זהות אנונימית לחלוטין.

 

 

היתרונות של פרוקסי 4G בתחום גדולים. פרוקסי 4G ישראלי מקנה את האפשרות להתחבר באמצעות כתובת רשת של אחת מחברות הסלולר ולגלוש דרך IP שונה בכל פעם שיש חיבור לאינטרנט ומבלי לעורר חשד. זאת מכיוון שכתובות הIP של חברות הסלולר מקבלות דירוג אמינות גבוהה באינטרנט ואינן יכולות להיחסם כי ישנם עוד משתמשים שחולקים את אותה הכתובת. בנוסף, פרוקסי ישראלי מאפשר גלישה רציפה מכל מקום בעולם דרך כתובת ישראלית. הלקוח מתחבר באמצעות שם משתמש וסיסמא למערכת שמנתבת אותו דרך סים 4G ישראלי וכך מתקבל הרושם שהלקוח גולש דרך טלפון בישראל.

מדוע לבחור בדה סושיאל פרוקסי

המערכת של דה סושיאל פרוקסי מספקת מגוון אפשרויות מתקדמות בתחום הפרוקסי. באמצעות המערכת, ניתנת האפשרות לשנות את כתובת הרשת באופן ידני או אוטומטי, לנטר תעבורת רשת ועוד. הכל בלחיצת כפתור אחת ובמערכת פשוטה לתפעול. בנוסף אנחנו מספקים תמיכה טכנית 24/7. 

מוזמנים להתנסות בפרוקסי של דה סושיאל פרוקסי מהקישור הבא  ולהנות מ-15 יורו הנחה עם הקוד המיוחד drjarvee15

דילוג לתוכן