קידום באינסטגרם לעסקים – טיפים מחתרתיים איך להעלות עוקבים באינסטגרם

איך להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם בחשבון העסקי

2020 כבר לכולנו יש פרופיל אינסטגרם, כ- 800 מיליון משתמשים רשומים וכ- 500 מיליון משתמשים פעילים מידי יום והמספרים האלו עולים מידי יום , וישנם כל יום כתבות חדשות איך להשיג יותר עוקבים לחשבון האינסטגרם 

אחרי שכבר פתחנו פרופיל אינסטגרם חשוב מאוד שנדע לאיזה קהל אנו מכוונים , הכוונה שעכשיו לצורך העניין אם העסק עוסק באיפור לאירועים הקהל אליו אנחנו מכוונים הוא שמיניסטיות, מאורסות, כלות. הבנתם? 🙂 

אחרי שמצאנו לאיזה קהל אנחנו הולכים לפנות אנחנו נעלה תמונות שיעודדו את אותו קהל ליצור אינטראקציה איתנו בין אם זה לייק/עוקב/תגובה/הודעה , ככה אינסטגרם הריי עובד לא?

במאמר הבא תגלו עוד מגוון דרכים לייצר אינטראקציות באינסטגרם , טיפים לקידום האינסטגרם 

טיפים להגדלת חשבון באינסטגרם

דבר נוסף שהוא חשוב לא פחות מהתמונות הוא התוכן שאתם כותבים בפרופיל עצמו ואפילו בתמונות , אנחנו נרצה שכל משתמש שיכנס לפרופיל שלנו יבין בתוך פחות מ3 שניות שהפרופיל הוא עסק שעוסק באיפור

אחת הטעויות הגדולות של אנשים באינסטגרם הוא לערבב את הפרופיל האישי עם העסק ולפעמים רואים מחזות שלא קשורים לפרופיל כמו “ערב עם חבר’ה” דבר אשר עשוי לפגוע ברמת הדירוג שלכם מול אינסטגרם ובכך לחשוף אותכם לפחות עוקבים שלכם בעתיד עקב חוסר עיקביות ( עוקבים שעוקבים אחריכם בזכות עבודות ומצפים לראות עבודות ובסוף מקבלים דברים שלא קשורים).

אגיד לכם את האמת כ90% מההצלחה של פרופיל טוב הוא התוכן שלו,תמונות איכותיות ורלווטיות ביחד עם תיאור קצר ומדויק שמסל את מה שאתם עושים.

נצא מנקודות הנחה שעשית את כל זה נכון והשלב הבא הוא מתמטיקה פשוטה.

הבאת לייקים ועוקבים לעמוד

אז אחרי שיש לנו פרופיל אינסטגרם עם לוגו או תמונת פרופיל ולפחות 30 תמונות במצטבר אנחנו יכולים להתחיל לשווק אותו בדרך אורגנית (חינמית).

מאז כניסות של האלגוריתם החדש של האינסטגרם רמת החשיפה של פרופילים מסויימים פחתה משמעותית וביחד עם זאת פרופילים אחרים אחרים עלו בכמה רמות ביחס לכמות עוקבים שיש להם. בסקירה הבאה תוכלו לגלות איך אפשר לעקוב בצורה עמוקה על ביצועי הפרופיל (לחצו כאן לקריאה).

האלגוריתם בעצם מחשב את כל הפעולות על כל פוסט שאתם מעלים, ככול שיש יותר פעולות כגון לייקים, תגובות ואפילו שמירה של הפוסט על ידי משתמשים ככה תחשפו ליותר עוקבים שעוקבים אחריכם ואפילו תכנסו לפיד חיפוש של האינסטגרם

עוד טיפים להגדלת מספר העוקבים והלידים בחשבון!

חיבור חשבון האינסטגרם לעמוד הפייסבוק העסקי

הסיבה שכדי לחבר בין הפייסבוק לבין חשבון באינסטגרם היא פשוטה , יותר חשיפה לפוסטים שעלו באינסטגרם גם בחשבון הפייסבוק , כמו יש אופציה באופן אוטומטי לפרסום של פוסט באינסטגרם שגם יפורסם בחשבון העסקי , ומידה שתרצו לפרסם בעמו העסקי תהיה חובה גם לחבר את החשבון שלכם (מי שלא זוכר פייסבוק ואינסטגרם הם אחד!)

אחידות והתמדה הם מפתח לכל דבר כך באינסטגרם

כמו בכל רשת חברתית, גם באינסטגרם חשוב להפגין נוכחות באופן רציף וקבוע ולפרסם תמונות על בסיס שוטף , כדי שעוקבים שלכם ידעו שאתם לא נעלמים לשום מקום! 

הקפידו על פרסום של לפחות 2 תמונות בשבוע אם לא יותר , כדי לשמור על קשר עם העוקבים , חשוב כמובן שתשמרו על קו אחיד שעוקבים שלכם אוהבים!

לעוד טיפים מכתבה מצויינת בנושא ניתן לבדוק כאן

רוצים להגדיל גם את חשבון האינסטגרם של העסק שלכם?

חבילת בייסק

$ 0
חודשי

חבילה מתקדמת

$ 0
חודשי

חבילת VIP

$ 0
חודשי
דילוג לתוכן